A román posta bevezette a MyMark szolgáltatást, amely lehetőséget teremt az ügyfeleknek, hogy személyre szabott bélyegekkel adják fel küldeményeiket ? írja az Agerpres.
A rendszer lehetőséget teremt az ügyfeleknek, hogy az üzletfelekkel, vagy a személyes kapcsolattartásban, a különböző alkalmaknak (esküvő, keresztelő, stb.) megfelelően perszonalizált bélyeggel küldjenek küldeményt, meghívót.
Személyes bélyeget először az ausztrál posta hozott forgalomba 1999-ben. Később Nagy-Britannia, Finnország és Belgium is követte, de a szomszédos országokban, Ausztriában és Szlovákiában is népszerű. A Magyar Posta is több éve nyújtja ezt a szolgáltatását. Természetesen a bélyegek típusai, a bélyeg elkészítésének- és felhasználásának feltételei országonként változnak.
Az új szolgáltatás igénybevételekor az ügyfél a román posta honlapjának MyMark szekciójában feltöltheti a kívánt fotót, beilleszti azt a bélyegszerű címkébe, majd beírja a címzett adatait. Az ügyfél egy biztonságos online platformon, bankkártyával fizet és a megjelölt e-mailben kapja meg a számlát.
“Reméljük, hogy a cégek kihasználják ezt az eredeti reklámozási lehetőséget’ – nyilatkozta Ovidiu Săcară, a Román Posta vezérigazgatója.
A bélyeg jellegű címkék automatikusan a bélyegnyomdába kerülnek, ahol papíralapú nyomtatásra kerülnek és bekerülnek a postahálózatba.
A személyre szabott bélyegnek külön hazai és külön nemzetközi forgalomban használt változata van.
Fotó: facebook.com/CNPR.Compania.Nationala.Posta.Romana, posta-romana.ro